Välkommen till Ringup Norrtull Service

 

Vi på ringUp Norrtull  värderar hanteringen av serviceärenden högt. Vi ser det som mycket viktigt att ta ansvar för de produkter vi levererar i både service- och återvinningssyfte.

Vi har därför skapat rutiner som gör att hanteringen av serviceärenden fungerar både enkelt och smidigt. Det ska inte behöva vara jobbigt att ha en trasig telefon - så länge man har väl fungerande rutiner för att åtgärda telefonen.
 
Med vår lösning har kunderna full kontroll på sina serviceärenden. De kan sköta hela hanteringen oavsett var de befinner sig, bara de har tillgång till internet.  Hela serviceärendet tar inte mer än två minuter.   

 

Viktig information gällande servicerutiner för Apples produkter

I och med att nya iOS 7 lanserats av Apple så ökar kravet på noggrannhet vid mottagning av service.
Om användaren aktiverat hitta min iPhone så är hårdvaran helt låst när den tas emot på en serviceverkstad.

Vid mottagning av service måste det säkerställas att alla som skickar in sin mobil på service har stängt av Hitta Min iPhone.
Nedan finns en kort guide med skärmdumpar på hur avaktivering genomförs på en Apple-produkt med iOS 7.

Avaktivering av ”Hitta min iPhone”

Avaktivering går även göra på distans via icloud.com genom att ta bort enheten.

Avaktivering via iCloud

Enheter där ”Hitta min iPhone” ej avaktiverats kommer att returneras till avsändaren och debiteras gällande hanteringsavgift. 

Klicka här för att komma till registrering av service.

Vill bli kund:


 



25 års erfarenhet

25 års erfarenhet

Vi har levererat kommunikationslösningar till företag i 25 år.

Sverigekarta

Lokal världsmästare

Vi finns på ca 50 orter i Sverige, från Ystad i söder till Luleå i norr.

100%

Alltid nöjda kunder

Vi satsar på långsiktiga relationer som skapar förtroende.

Kampanj